Lippujen ostaminen Livetolta on helppoa ja nopeaa. Mikäli kuitenkin törmäät ongelmiin tai mieleesi juolahtaa kysymys, lue tästä kysytyimmät kysymyksemme. Toivottavasti näistä vastauksista on sinulle apua!

En saanut lippua sähköpostiini. Mitä teen?

Tarkistathan, että sähköpostissasi on tilaa uusille viesteille ja tarkista lisäksi roskapostikansiosi. Mikäli rekisteröidyit palveluumme oston yhteydessä, löydät lipputilauksesi käyttäjätilisi tilaushistoriasta.

Mikäli näistä ei ollut apua, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@liveto.fi / 0291800280 (ma-pe 9-17) tai jätä viesti online-asiakaspalveluumme (chat) sivustomme oikeasta alakulmasta.

Huomioithan, että saamasi Paytrailin maksuvahvistus ei toimi lippuna. Mikäli et saa Liveton kuittia ja liitetiedostona lippua, otathan meihin yhteyttä, niin korjaamme tilanteen.

Voinko maksaa kulttuuriseteleillä?

Valitettavasti Liveto ei tällä hetkellä vastaanota Smartum-, Virike- tai Tyky-seteleitä, E-passia, Ticket DUOa tai Smartum-saldoa.

Miten saan lipun?

Toimitamme liput sinulle suoraan sähköpostiisi, sinun ei tarvitse noutaa niitä mistään. Lippu on PDF-tiedostona saamasi kuitin liitteenä. PDF-tiedostoja voit käsitellä esimerkiksi maksuttomalla Adobe Reader –ohjelmalla, jonka voit ladata täältä.

Tarvitseeko lippua tulostaa?

Lipun voit halutessasi tulostaa tai näyttää suoraan kännykkäsi tai tablettisi näytöltä.

Lipussa lukee nimeni, voinko siitä huolimatta antaa lipun kaverilleni?

Verkkokaupastamme ostettuihin lippuihin tulee aina tilaajan nimi. Lippu on kuitenkin välitettävissä eteenpäin, ellei tapahtumasivulla toisin mainita.

Tarvitseeko avustaja oman lipun?

Lähtökohtaisesti avustaja pääsee ilmaiseksi avustettavan kanssa tapahtumaan samalla lipulla. Mikäli kyseessä on tapahtuma, jossa on istumapaikat, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Poikkeuksista ilmoitetaan erikseen.

Tarvitseeko minun rekisteröityä ostaakseni lippuja?

Rekisteröityminen ei ole välttämätöntä, mutta suositeltavaa. Kun olet kerran rekisteröitynyt, yhteystietosi sekä tilaustietosi tallentuvat, eikä sinun enää jatkossa tarvitse täyttää tilaajan tietoja. Löydät lipputilauksesi käyttäjätililtäsi ja voit tallentaa ne sieltä uudelleen, mikäli olet kadottanut ne sähköpostistasi, koneeltasi tai kännykältäsi.