• Liity Tipsit Tuottajille uutiskirjeen tilaajaksi!

  • Liveto blogi


    Tubecon Spain Madridissa Liveto sai kunnian olla mukana luomassa ensimmäistä kertaa Espanjan Madridissa järjestettävää Tubecon. Espanjassa Tube-scene, on vielä hieman pienempää, kuin esimerkiksi Suomessa. Tsekkaa viime vuoden Helsingin Tubeconin meno Youtubesta, mutta ei Madridissa jalkohinkaan jääty! Tubecon Spain järjestettiin lauantaina 18.2.2017 Madridissa wiZink Centerissä, joka on osa Palacio delos Deportesia. Liveto kehitti jo...

    Lue lisää

    Kohti kansainvälisiä markkinoita Elämme mielenkiintoisia aikoja, jonka johdosta on syytä pitkästä aikaa kirjoittaa ”Toimitusjohtajan terveiset”. Kaksi vuotta kovaa pohjatyötä kantaa hedelmää ja on ilo todeta, että Liveto on ansaitusti saavuttanut ensimmäisen kansainvälisen asiakkuutensa. Sopimus asiasta on syntynyt jo tovi sitten, mutta säästelin tiedotusta asiasta tähän hetkeen saakka. Liveto on keskittynyt ratkaisemaan...

    Lue lisää

    Tapahtuman ruokapuoli tarkastelun alle Tapahtumaa rakentaessa tulee miettiä monia asioita, kuten parin viikon takaisesta blogikirjoituksestamme voit lukea. Varsinkin tapahtumissa, jotka kestävät useamman tunnin, ellei jopa päiviä, on ruokapuoli asia, johon tapahtumajärjestäjän olisi hyvä kiinnittää huomiota. Kukapa jaksaisi tunteja syömättä? Kun tapahtuman luonne ja kohderyhmä ovat tiedossa, voi erilaisia ruokavaihtoehtoja alkaa...

    Lue lisää

    Tuottava tapahtuma on tapahtumaa järjestävälle aina toivottava asia, ja mitä tuottavampi niin aina parempi. Tapahtuman tulojen ei kuitenkaan tarvitse olla täysin riippuvaisia lipputuloista. Lue alta vinkkimme siihen, millä keinoilla tapahtumasi voisi tuottaa enemmän. Löydä sopivat sponsorit Sponsoreiden hankinta on ehkä yleisin tapa saada lisätuottoa tapahtumasta. Sponsoreita etsiessä kannattaa miettiä, mitkä yritykset ja sen tuotteet...

    Lue lisää

    Checklist antaa oikean suunnan Tapahtumatuottajalla on usein monta rautaa tulessa ja tapahtuman eteen joutuu tekemään hyvinkin paljon. Täytyy budjetoida, aikatauluttaa ja selvitellä lupa-asioita. Tapahtuman muistilista on hyvä keino varmistaa, että olet tarkistanut tietyt asiat ennen tapahtuman julkaisua. Tapahtumalla on aina jokin tarkoitus. Se on erittäin tehokas markkinointiviestinnän keino, sillä ihmisiin vaikutetaan tapahtumassa...

    Lue lisää

    Hyvinvointia ja sen tavoittelemisen tärkeyttä ei voi väheksyä. Sen lisäksi että livekeikalla käynti on yksi parhaita tapoja rentoutua ja viettää vapaa-aikaa, parantaa se myös hyvinvointiasi. Tässä postauksessa käymme läpi, mitä yllättäviäkin terveydellisiä hyötyjä musiikkitapahtumissa käyminen tuo kävijälleen. Musiikin on tutkittu vaikuttavan ihmiseen monella positiivisella tavalla, joten lue alta muutama hyvä syy lisää siihen, miksi...

    Lue lisää

    Tapahtumien järjestäminen on mukavaa, koska oman työn käden jäljen näkee tapahtuman aikana konkreettisesti. Tapahtumien järjestäminen vaatii kuitenkin paljon, joten järjestäjät miettivät usein paitsi helpoimpia niin myös kannattavimpia markkinointiväyliä. Tapahtuman markkinointi sosiaalisessa mediassa mahdollistaa kannattavan markkinoinnin ilman budjetista stressaamista ja viimeisten pennosten laskemista. Tässä blogitekstissä annamme...

    Lue lisää

    Vuoden vaihtumisen kunniaksi päätimme listata mielestämme vuoden 2016 parhaat juomatapahtumat. Ja nyt emme puhu mehujuhlista vaan oluen, viinin ja muutaman muun nestemäisen tuttavan ympärille rakennetuista tapahtumista. Lue alta, mitkä tapahtumat pääsivät listallemme ja joihin suosittelemme osallistumaan tulevinakin vuosina. Listalta löytyy sekä vanhoja tuttuja että uudempia tuttavuuksia sopivassa suhteessa. Tapahtumia arvosteltiin...

    Lue lisää

    Viime viikolla Liveton blogi antoi vinkkejä siihen, mistä hyvä uutiskirje muodostuu. Uutiskirje on tehokas markkinointiviestintäkanava, jolla tavoitetaan potentiaaliset asiakkaat. Tavoitteena on lisätä myyntiä, joten sen laatimisessa on oltava huolellinen. Blogit ovat kasvattaneet suosiotaan vuosien saatossa. Yritysblogissa yrityksen edustaja, yleensä henkilöstö, kirjoittaa tietyistä asioista, jotka liittyvät niin yrityksen toimintaan...

    Lue lisää

    Sisältömarkkinointi osana tarinan kertomista Tämä on hieman humoristinen perjanta-tarina siitä miksi sisältömarkkinointi tulisi sisältää videoita. Mitä yhteistä on Aku Ankalla ja Vessavideoilla? Kyllä, molempia katsotaan/luetaan hartaalla hetkellä saniteettitiloissa toimituksen yhteydessä. Mutta kumpiko on suositumpi tällä hetkellä? Perustumatta mihinkään empiriaan uskallan väittää että, vessavideot ovat saaneet suuren osa Aku Ankan...

    Lue lisää
    css.php